U ovom članku se opisuje otklanjanje poteškoća prilikom prijavljivanja (logiranja) u program.
Ukoliko program javlja grešku "Pogrešna lozinka", a sigurni ste da ste ispravno upisali korisničko ime i lozinku, program najvjerojatnije ne može uspostaviti vezu s bazom podataka.
Najčešći razlozi zbog kojih program ne može uspostaviti vezu s bazom podataka su:
Mrežni kabel nije priključen ili je mreža pogrešno konfigurirana
Pored fizičke provjerite kabela, provjerite i radili mreža:

Ukoliko mreža radi, ping naredba će vratiti sadržaj sličan ovome:
Pinging 192.168.100.1 with 32 bytes of data: Reply from 192.168.100.1: bytes=32 time=2ms TTL=64 Reply from 192.168.100.1: bytes=32 time=1ms TTL=64 Reply from 192.168.100.1: bytes=32 time=1ms TTL=64 Reply from 192.168.100.1: bytes=32 time=1ms TTL=64
Ukoliko mreža ne radi, ping naredba će ispisati sadržaj sličan ovome:
Pinging 192.168.0.1 with 32 bytes of data: Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out.
Mogući uzroci problema su: fizički prekinut kabel, pogrešno konfigurirana mreža, uključen Firewall.
Izgubljena konekcija kod korištenja bežićne mreže
Kod bežićne mreže (Wireless network) vrlo je čest slučaj gubitka veze ili spajanja na tuđu mrežu (ukoliko nije zaštićena). Na sreću, bežićnu mrežu je relativno jednostavno popraviti:

Na serveru je uključen Firewall
Ukoliko je na serveru uključen Firewall i za lokalnu mrežu, potrebno ga je konfigurirati kako je to opisano u članku Kako podesiti Windows XP Firewall.
IP adresa ili naziv servera su pogrešno upisani ili su promijenjeni


Program javlja grešku Login failed for user 'sa'
Ako program javlja grešku Login failed for user 'sa'., u Odvjetničkom uredu 4.3 ili novijem kliknite na Ispravi, izaberite Unos lozinke za bazu podataka (SQL Server), upišite lozinku baze podataka (ne vašu korisničku lozinku) i kliknite OK.
U starijim verzijama Odvjetničkog ureda, potrebno je u Registrima u HKEY_CURRENT_USER\Software\JAVA NET\Odvjetnik\Database\InitLoginPass upisati lozinku baze podataka.
Napomena: lozinka baze podataka nije lozinka vašeg korisničkog računa u programu. Ako nikako ne možete pronaći lozinku baze podataka (nazovite nas ako je program instaliran od strane JAVA NET-a), morat ćete definirati novu i upisati je na svim ostalim računalima u mreži. Definiranje nove lozinke baze podataka opisano je ovdje.
Kreirali ste novog korisnika (usera) na vašem računalu
Ukoliko ste kreirali novog korisnika u Windowsima, te pokušali pokrenuti program kao taj korisnik, program se neće moći spojiti na bazu podataka, budući nema lozinku baze podataka. Lozinka baze podataka je ona lozinka koja je upisana prilikom instalacije programa, a ne vaša korisnička lozinka.
U ovom slučaju potrebno je ili ponovo pokrenuti instalacijsku proceduru na ovom računalu (dok ste prijavljeni kao novi korisnik) ili pokrenuti program Adresa poslužitelja, upisati lozinku baze podataka te zatvoriti i ponovo pokrenuti Odvjetnički ured. Od verzije 4.3 Odvjetnički ured sam detektira novog Windows korisnika, te će prilikom prvog pokretanja programa od strane tog korisnika zatražiti lozinku za bazu podataka.
Kako saznati naziv računala u Windowsima XP
Kako saznati IP adresu računala u Windowsima XP
Kako podesiti Windows XP Firewall
Kako promijeniti izgubljenu lozinku baze podataka (SQL Servera)
Program javlja grešku Progrešna lozinka (Login failed for user â€?sa’ because the account is currently locked out.)
Odvjetnički ured 2.6 i Windows XP/2003 (u novijim verzijama su moguća odstupanja).